Gruppträning.


 


Obs! Boka via bokningsappen.


 

BASIC AEROBICS
En fartfylld dans- och fitnessklass med mycket energi, puls och glädje. Här utmanas både kropp och knopp med konditions- och koordinationsträning när vi sätter ihop koreograferade stegkombinationer till varierad musik. Vi avslutar med stretch. Alla kan vara med.


 

CIRKELTRÄNING
Puls, styrka och smidighet i cirkelträningsform. Övningarna passar alla, även den mest otränade. Avslutar med stretch.

 

CIRKEL UTEPASS
Ett pass för dig som gillar utmaningar. Utomhusträning i härlig skogsmiljö. Vi drar däck, flyttar däck, tränar med rep och mycket annat. Här snackar vi TRÄNING! Självklart jobbar du efter din egen förmåga, men genom pepp från instruktören får du garanterat energi och ger allt. 

 

CORE 45 min
Tränar du core får du bättre balans, ökad muskelstyrka och starkare bål – vilket ökar förmågan att utnyttja den styrka du redan har. Träning med kroppen som belastning, ibland med hjälp av gummiband. Du får bättre kroppskontroll och kroppskännedom,
risken för snedbelastning och skador minskar och du får bättre hållning. Stärker mage, ländrygg och bäckenmuskulatur, ökar din fettförbränning, ger en smidigare kropp och bättre uthållighet. I corepasset tränar du upp balansen mellan kroppens fram- och baksida och mellan kroppens vänstra och högra halva. Garanterad träningsvärk!


 

FUNKTIONELL STYRKA
Tidseffektiv cirkelträning i stationsform med funktionella övningar för styrka och kondition – allt till medryckande musik. Vi använder redskap såsom skivstång, kettlebells och bollar. En optimal träningsmetod där du tränar igenom hela kroppen. Passar både dig som är något otränad och dig som är vältränad. Bli stark och uthållig! Passar alla från 15 år.

 

LEDARLEDD GYMTRÄNING
En gyminstruktör finns på plats och visar dig övningar och rörelser som är bra för just dig. Det är viktigt att du tränar rätt och det får du hjälp med. Välkommen!

 

MAMMABABY
Ett perfekt pass för dig som just har fått barn. Uppvärmning och därefter fokus på styrketräning för hela kroppen. Funktionell träning ger bland annat en bra hållning, ett måste i vardagen. Vi avslutar passet med träning för bäckenbotten, med många kniiiiip. Ett rejält jobbigt pass – där din baby självklart är med.

 

MULTIPASS

Vi arbetar i olika intervaller med funktionella övningar, eventuellt med några enkla redskap. Multipasset är en utmaning som ger kraft och energi. Du jobbar självklart efter din egen förmåga – och lite till.

 

SENIOR AEROBICS 
Det är härligt med rörelse! Vi tränar puls, koordination och smidighet. Enkla men roliga danssteg som passar alla. Släpp loss till medryckande musik! Passet
avslutas med stretch.


 

SENIOR CIRKELTRÄNING
Vi tränar puls, styrka och smidighet i cirkelträningsform. Övningarna passar alla, även den mest otränade. Vi har trevligt och kul till medryckande musik. Avslutar med stretch. Häng på du med!

 

F.S. STYRKA
Vi tränar styrka med hjälp av egen kropp, skivstång, både med och utan vikter. Olika övningarna som passar alla, även den mest otränade. Avslutar med stretch. Garanterad träningsvärk.

 

SPINNING
Bra förbränningspass med effektiv och skonsam konditionsträning på cykel. Du cyklar till musik och instruktören vägleder dig genom hela passet så att din inställning på cykeln och din teknik är rätt. Du kan utmana dig själv och ge det där lilla extra, eller ta det lugnare om du så vill. Kom ihåg vattenflaskan!

 
YOGA MEDICINSK
Bli mer närvarande, mindre stressad, sov bättre och var mer i balans. Mediyoga är en terapeutisk form av kundaliniyoga. De flesta kroppsställningarna är relativt lätta att utföra. Du behöver varken vara vig eller i fysisk toppform. Antingen sitter du på golvet eller på en bänk. I övningarna kombineras rörelser med andning – andningen är grunden i mediyogan. Du gör alla övningar efter din egen förmåga och lyssnar alltid noga på din kropp. Mediyoga ger både fysisk och psykisk balans och stabilitet; du stärker nervsystemet och aktiverar kroppens egen självläkning. Ta gärna med en filt, en kudde (att sitta på) och en vattenflaska.

 

YOGA VINYASA
Dynamniska rörelser sammanlänkade med varandra genom "vinyasa". Ett flödande system där varje rörelse utförs synkroniserat med den kraftfulla andningen. Under ett yogapass rör vi oss mycket och jobbar aktivt med både styrka, rörlighet och balans. Du behöver inte vara vig eller vältränad. Man gör det som passar kroppen bäst just den dagen. Dagar är ju olika precis som vi människor.



Samtliga pass ingår i ditt avtal eller årskort!